Posiadamy wiele cech, którymi się szczycimy. Wśród nich można wymienić takie cechy jak zaufanie jakim darzą nas kontrahenci.
Podejmowanie tylko profesjonalnych działań, kompleksowość świadczonych usług, błyskawiczna realizacja zleceń bez chwili zwłoki, lecz najważniejsze co nas wyróżnia, to najwyższe standardy bezpieczeństwa i poufności.
Bo właśnie bezpieczeństwo i poufność to fundamenty współpracy pomiędzy klientem a kancelarią. Lecz w dzisiejszych czasach na bezpieczeństwo i poufność nie można patrzeć tak jak się robiło to dekadę temu. To już nie tylko kwestia „nierozmawiania o sprawie z osobami postronnymi” lecz także zabezpieczanie informacji przed dostępem osób trzecich. A dziś ten dostęp uzyskuje się online, stąd wyjątkowy nacisk na bezpieczeństwo cyfrowych informacji.
Bezpieczna komunikacja – szyfrowana łączność https
HTTPS (z angielskiego Hypertext Transfer Protocol Secure) to szyfrowana wersja protokołu http, gdzie wszelkie dane transferowane klient-serwer szyfrowane są protokołem SSL. Zapobiega to przechwytywaniu i zmienianiu danych. Główną motywacją do wdrożenia protokołu https była ochrona prywatności użytkowników, a także zapewnienie integralności przesyłanych danych. Jako jedyni w branży posiadamy bezpieczną komunikację.
Twoje dokumenty nie znajdują się online
Kolejnym wartym odnotowania faktem zwiększającym bezpieczeństwo i poufność jest sposób archiwizacji dokumentów. Żadne dokumenty związane z powierzonymi nam sprawami nie znajdują się online. Nie umieszczamy ich na serwerach, nie posiadamy ich w chmurach. Nowoczesne technologie oraz rozwój sieci dają wiele pokus jak choćby wspomniana chmura.
Można w dowolnym miejscu pracować na dokumentach. Nie musi to być biuro, może to być dom czy wyjazd służbowy gdzie możemy poświęcić czas na wykonywanie zleceń. Jednak niesie to także olbrzymie zagrożenie wycieku informacji. Nawet najbardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa nie są odporne na ataki hakerskie. Dlatego też w USAcorp mamy politykę zero dokumentów online.
Twoje dokumenty nie znajdują się na urządzeniach podpiętych do internetu
Jakby tego było mało, dokumenty zarchiwizowane, czyli dokumenty ze spraw zakończonych trafiają do archiwum elektronicznego w postaci płyt CD, których odczyt możliwy jest tylko na komputerach, które nie są podpięte do sieci internetowej.
Oczywiście dokumenty spraw nad którymi obecnie pracujemy znajdują się na komputerach pracowników, lecz natychmiast po zakończeniu sprawy trafiają do wspomnianego archiwum, gdzie nie mają fizycznej możliwości wycieku ze względu na brak podłączenia do sieci.
Nie ujawniamy przedmiotu zleceń w dokumentach jawnych
Oczywistym jest, że prowadzimy dokumentację, do której dostęp mają podmioty z zewnątrz. Najprostszym przykładem jest wystawianie faktur za usługi. Kładziemy jednak wielki nacisk na to, aby również i w takich dokumentach nie podawać informacji o rodzaju usługi.
Zazwyczaj zapisy na fakturach to wyłącznie numer umowy czyli przykładowo tytuł faktury może brzmieć „12345/12/2018/FDG” – sprawia to, że żądna osoba z zewnątrz nie jest w stanie rozszyfrować przedmioty umowy, którym w tym przypadku jest usługa rejestracji spółki w Delaware.